به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران رئيس پليس فتا استان بوشهر از شناسايي و دستگيري مرد جواني که در شبکه‌هاي اجتماعي اقدام به انتشار تصاوير خصوصي نامزدش کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داريوش پورسعيد اظهار کرد: خانم جواني با در دست داشتن شکوائيه‌اي به اين پليس مراجعه و اعلام کرد فردي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي اقدام به انتشار عکس‌هاي شخصي‌ام به همراه تصاوير مستهجن کرده و موجب هتک حيثيتم شده است.

رئيس پليس فتاي استان بوشهر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سايبري ضمن تشکيل تيم عملياتي وارد عمل شده و تحقيقات خود را آغاز کردند که بلافاصله عامل انتشار را شناسايي و مشخص شد متهم نامزد قبلي شاکي بوده است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم ضمن هماهنگي‌هاي لازم با مقام قضايي به اين پليس احضار و در تحقيقات انجام‌ شده توسط کارشناسان اين پليس لب به اعتراف گشود و گفت که شاکي قبلاً نامزدش بوده و تصاوير و عکس‌هاي خصوصي توسط شاکي در اختيار وي گذاشته شد که پس از مدتي با هدف خارج کردن دختر جوان از زندگي‌اش و ازدواج با فرد ديگري اقدام به انتشار عکس‌هاي شخصي او در شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي کرده است.
پورسعيد افزود: پرونده تکميل و متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسرا انتقال داده شد.

رئيس پليس فتاي استان بوشهر در پايان وظيفه ذاتي پليس فتا را ايجاد محيطي امن و آرام در فضاي مجازي دانست و خاطرنشان کرد: انتشار عکس‌هاي خصوصي افراد و ارسال هرگونه پيام توهين‌آميز در فضاي مجازي جرم محسوب شده و قانون با ارسال‌کننده آن برخورد خواهد کرد.