چیدمان و دکوراسیون در فصل پاییز

فصل پاییز پر است میوه های جذاب و زیبا

انار یکی از میوه هایی است که هم تازه و خشک شده آن جلوه و زیبایی خاصی به محیط خانه شما میدهد. یک سبد بزرگ از انار حس سرزندگی را در محیط خانه شما فراهم میکند. شما میتوانید با خلاقیت خود از این میوه در جاهی مختلف منزل استفاده کنید.

استفاده از وسائلی که حس گرما القا میکند

سماور در فرهنگ ماه جایگاه ویژه ای دارد، اگر سماوری زیبا و حتی قدیمی دارید می توانید در جای مناسب از آن استفاده کنید و محیط گرم و صمیمی در منزل القا کنید، در فصل پاییز که سرما خانواده را زود دور هم جمع میکند چای داغ با ظروف قدیمی حس خوبی ایجاد میکند.

بررسی نور منزل

فصل پاییز به خاطر طبیعتش که ابری است و روزهای کوتاهتری دارد طبعا نور کمتری را به خانه ما وارد میکند. خب ماه نیز باید برای این اتفاق راهکاری پیدا کنیم تا بتوانیم جایگزین مناسبی پیدا کنیم.

یکی از راهکارها در زمان روز هست بدن به نور خورشید احتیاج دارد، فرصت را از دست ندهیم روزهایی که آفتاب در آسمان هست  پرده ها را کنار بزنید و بگذارید نور خورشید با تمام قدرت به داخل منزل بیایید.

رنگها در خانه

از تمام هنر خود برای زنده نگه داشتن و طراوت منزل در فصل پاییز در منزل خود استفاده کنید پاییز جدا از زیبایی های که دارد اما حس سردی و تنهایی را با خود می اورد شما با استفاده از رنگهایی که انرژی خانه را متعادل نگه میدارد تعادل را برقرار کنید.

 

عکس

چیدمانپاییز-تاروت-شمع

پاییز- تاروت- گل

پاییز- تاروت- برگ

تاروت - پاییز - کدو

پاییز - گل

پاییز - تاروت - انار

پاییز - تاروت - آویز

پاییز - تخت خواب

پاییز- درخت- تاروت

پاییز - سرویس بهداشتی

پاییز - اتاق

پاییز - اتاق خواب

پاییز - میوه

پاییز- تاروت - برگ

پاییز - تاروت - خواب

تاروت پاییزپاییز - تاروت

پاییز - تاروت - منظره