خواستگاری مرد عاشق از بازیگر زن متأهل در زمان اجرا + عکس

خواستگاری مرد عاشق از بازیگر زن متأهل در زمان اجرا

مردمی که پنج شنبه شب در برادووی نیویورک برای دیدن اجرای یک تئاتر جذاب آمده بودند غافلگیر شدند.به گزارش پارس ناز بازیگر زیبای زن معروف ،کایرا نایتلی keira knightley ستاره انگلیسی سینمای جهان به تازگی یک تئاتر با نام Thérèse Raquin در برادوی نیویورک اجرا می کند.

به گزارش پارس ناز این بازیگر زن 30 ساله زیبا در سر صحنه نمایش بود که ناگهان یکی از تماشاچیان با یک دسته گل از اون درخواست ازدواج کرد. این رویداد عجیب در حالی رخ داد که این بازیگر زن زیبا متاهل و دارای همسر میباشد!!

خواستگاری مرد عاشق از بازیگر زن متأهل در زمان اجرا + عکس
در این شب عجیب هنوز بیش از 5 دقیقه از اجرای این هنرپیشه جذاب نگذشته بود که یکی از تماشاگران از جای خود بلند شد و با فریاد خطاب به کایرا گفت: با من ازدواج کن!

در حالی که همه شوکه بودند و تئاتر برای چند ثانیه از نمایشش باز ماند، اما کایرا نایتلی بسیار حرفه ای عمل کرد و نگذاشت این مشکل روی اجرای زنده اش بر صحنه تئاتر مشکلی ایجاد کند.

حاضران در آن نمایش می گویند، بلافاصله نیروهای امنیتی مرد را از سالن خارج کردند و تئاتر به عادی اجرا شد.حضار در تئاتر گفته اند این مرد مجرم در زمان دستگیری یک دسته گل برای کایرا پرتاب کرده است که همبازی این بایگر زن آن را به آرامی از روی صحنه به بیرون پرتاب نموده است.


کلیک کنید←فال تاروت، تاروت کبیر، تاروت کائنات، فال حافظ، روانشناسی رنگ، استخاره و طالع بینی و دیگر مطالب خواندنی