آیا می‌خواهید پول بیشتری را به سمت خود جذب کنید؟

در شگفتید که چرا وقتی که همه کارهای لازم را انجام دادید، آن را به سمت خود جذب نکردید؟

وقتی که بحث جذب پول به میان می‌آید، چه چیزی کارایی واقعی دارد؟

وقتی که صحبت قانون جذب مطرح می‌شود، بسیاری افراد می‌خواهند که ابتدا برای جذب پول بیشتر از آن استفاده کنند. پس از آن، می‌خواهند بدانند که چگونه عشق، اتومبیل، خانه، خوشبختی و هرچیزی دیگری را جذب کنند. اما برای بسیاری افراد، پول در اولویت قرار دارد.
بنابراین چگونه پول بیشتر را به سمت خود جذب می‌کنید؟ وقتی که نوبت به جذب هرچیزی- و بخصوص پول- می‌رسد، هفت راه برای انجام درست آن وجود دارد. آنها عبارتند از:


۱. پول ببخشید

این خلاف ادراک است اما هرچه بیشتر ببخشید، بیشتر دریافت می‌کنید. (مگر این‌که راه دریافت را مسدود کنید که مربوط به مرحله بعد می‌شود). هر چیزی را که دریافت کرده‌اید، تغذیه روحی کنید. همچنین به این بخشش نظم بدهید. قانون شصت می‌گوید که ده درصد از چیزی که دریافت می‌کنید را ببخشید، اما همین قانون وقتی که برای انجام این کار به شما الهام می‌شود، بیشتر از آن را به شما بازمی‌گرداند.

به خاطر داشته باشید، به فرد، مکان یا گروهی که روح شما را زنده نگه داشته‌اند، بخشش کنید. کافی‌ست از خود بپرسید: «هفته گذشته کجا الهامات بیشتری دریافت کردم؟» و به آن منبع چیزی ببخشید و با تغییر منابع، هر روز یا هر هفته این پرسش را از خود بپرسید.

در اینجا مورد معکوسی هم وجود دارد: بسیاری از مردم وقتی پولی می‌بخشند، آن را با مشت بسته انجام می‌دهند. آن‌ها زیاد نمی بخشند. چرا نمی‌بخشند؟ چون می‌ترسند. آن‌ها به پول چسبیده‌اند. خب، انرژی ترس باعث جذب چیزهای بیشتری برای ترسیدن می‌شود. در عوض، پول را با قلبی گشاده و انتظار بازگشت آن ببخشید. آن را با عشق ببخشید.


۲. افکار محدودکننده را خالی کنید

بسیاری از افراد با باورهای محدودکننده پنهان خود، همچون «پول خوب نیست» یا «افراد ثروتمند شیطانی هستند»، پول را از خود می‌رانند. این‌ها باورند، حقیقت نیستند. خودتان را از آن‌ها خلاص کنید و پول به سمت شما می‌آید. (تا وقتی که مرحله بعد را انجام دهید.)

خالی‌کردن افکار محدودکننده «راز گمشده» کارایی همیشگی قانون جذب برای شماست. از همه مهم‌تر این‌که این اهداف آگاهانه شما نیست که در زندگی‌تان نمایان می‌شود، بلکه افکار ناآگاه و مخالف شماست که عرصه ظهور می‌یابد.

برای مثال، وقتی که در روز سال نو هدف ترک سیگار یا یافتن دوستان بیشتر را برای هود تعیین کردید، هفته بعد چه اتفاقی افتاد؟ از هدف آگاهانه خود به نفع باور ناآگانه خود مبنی بر این‌که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، گذشتید. شما با اهداف خود همراستا نبودید. شما ذهن خود را خالی نکردید. به احتمال قوی در ذهن ناخودآگاه خود این باورهای محدودکننده را درباره پول دارید، همچون:

• پول شیطانی‌ست.
• پول مشکلات را جذب می‌کند.
• پول از من فردی خودخواه می‌سازد. 
• خواستن پول حرص است.
• افراد پولدار مغرور هستند.


اگر یک یا چند باور محدودکننده از این نوع در خود دارید، آیا فکر می‌کنید که هیچ پولی را به سمت خود جذب می‌کنید؟ در حقیقت، شما پول‌نداشتن را به سمت خود جذب می‌کنید.

چرا؟ زیرا ناخودآگاه مخالف اهداف شما (پول بد است) به هدف آگاهانه شما (اکنون پول بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنم) رای مخالف می‌دهد.
آیا این‌که برخی افراد می‌گویند که فیلم راز و قانون جذب کارایی ندارند، جای تعجب است؟ واضح است که وقتی آن موانع پنهان و باورها را از سر راه موفقیت خود بردارید، موفقیت شما برای تحقق یافتن مانعی نخواهد داشت. موانع برداشته شده‌اند.

کاری که همین الان می‌توانید انجام دهید این است که باورهای‌تان را زیر سوال ببرید. بازرس باورها شوید و در جستجوی آن باورهای محدودکننده در مورد پول برآیید. وقتی که از شر موانع داخلی خلاص می‌شوید، پول بیشتری را جذب خواهید کرد.


۳. دست به کار شوید

بسیاری از افراد می‌نشینند و منتظرند تا پول جلوی آن‌ها ظاهر شود. من هم به جادو و معجزه باور دارم اما این باور را هم دارم که نقش شما در فرایند جذب پول این است که کاری انجام دهید تا آن را درمسیر خود بیاورید. همین اکنون، روی نظرات خود کار کنید. «پول سرعت را دوست دارد» این مانترای مورد علاقه من است.

اگر همین الان وارد عمل نشوید، خواهید دید که ایده شما در بازار آمده و شخصی دیگر از این راه پول را به سمت خود جذب کرده است. اکنون چه می‌توانید بکنید، همین امروز، که شما را به سمت خلق چیزی که باعث جذب بیشتر پول می‌شود، سوق دهد؟ هرچه که هست، انجامش دهید.

وقتی شک می‌کنید و به جای اقدام کردن، دنبال حدس دوم می‌روید، نشان می‌دهید که هنوز در مورد پول و حق خود برای جذب آن ذهن خود را خالی نکرده‌اید. همین حالا اقدام کنید و پولدار شوید.


۴. دلیلی را دنبال کنید

بسیاری افراد پول را عقب می‌رانند چون فکر نمی‌کنند که استحقاق آن را دارند. یک راه این است که پول را برای مقاصد بزرگ‌تری بخواهید. من عملیات «بله» برای ریشه‌کن‌کردن بی‌خانمانی را خلق کردم. کسب صدها هزار دلار برای این دلیل، هرگونه محدودیت در کامیابی را در من از بین برد. در حالی که حتی یک سکه از عملیات «بله» دریافت نمی‌کنم، فعالیتم برای آن، از راه‌های دیگری همچون تماس‌ها و آرزوهای خوبی که می‌سازم، پول را به سمت من جذب می‌کند.

به طور خلاصه، پول را برای دلیلی بزرگ‌تر از خودتان بخواهید. این راهی بسیار زیبا برای جذب بیشتر پول بدون خواست آن تنها برای خودتان است. بدانید که وقتی ثروتمند شوید، بهتر می‌توانید به خانواده، دوستان و اجتماع و حتی به دنیا کمک کنید. یک دلیل خوب برای جذب پول بیشتر، تمام خوبی‌ست که برای دیگران خواسته شود و نه تنها خود شما. از خود بپرسید، چه دلیلی را می‌توانید پشتیبانی کنید اگر پول بیشتری را جذب کنید؟

 

۵. از پشتیبانی دیگران بهره‌مند شوید

یکی از عاقلانه‌ترین راه‌های رسیدن به هر هدفی ملحق شدن به فردی باتجربه یا ایجاد گروهی خبره که برای این کار وقت صرف می‌کنند، است. من برای این دلیل خود با بیل هیبر همکاری کردم: تا به شما بیاموزم که چگونه یک گروه پشتیبانی ایجاد کنید.

بدین گونه است که اطراف افرادی باشید که می‌توانند انرژی و الهامات شما را در سطح بالایی حفظ کنند. وقتی که تنهایی هم می‌توانید پیشرفت کنید، پس بهره‌برداری از پشتیبانی دیگران می‌تواند آن کار را بسیار آسان‌تر کند.

این پشتیبانی را می‌توان به شکل برنامه‌های صوتی، کتابها و دیگر وسایل آموزشی هم دریافت کرد. برای هدف خودم، بیش از سی سال از برنامه‌های صوتی نایتینگل کونتانت خریداری می‌کردم: این به من کمک می‌کند تا متمرکز باشم و همچنان در حال پیشرفت و رشد قدم بگذارم. حتی وقتی در حال تلاش بودم، به کتابخانه می‌رفتم و کتاب‌ها و نوارهایی را به امانت می‌گرفتم که مرا هوشیار و برانگیخته نگه می‌داشتند.

اکنون استطاعت خرید موارد مورد نیاز خود را دارم، اما این تنها به این دلیل است که من برای آموزش خود در هر قدم از راه، سرمایه گذاری کردم.


۶. سپاسگزار باشید

این خیلی زیاد است. برای پولی که دارید سپاسگزار باشید و جذب پول بیشتری را آغاز خواهید کرد. با هرچیزی که اکنون دارید و می‌توانید برای آن سپاسگزار باشید، آغاز کنید.

پس از این‌که به خانمان شدم و وقتی که فقر را تجربه می‌کردم، این تمرین را شروع کردم که مدادی را در دست داشتم و برای آن سپاسگزاری می‌کردم. وقتی سپاسگزاری واقعی را تجربه کردم، انرژی خود را به سمتی هدایت کردم که بتوانم بیشتر سپاسگزار باشم.

امروز چیزهای زیادی برای سپاسگزاری دارم؛ از خانه گرفته تا اتومبیل و کلکسیونی از گیتار- اما همه این‌ها از یک مداد شروع شد.

 

۷. آن‌چه را که دوست دارید انجام دهید

در انجام کاری که از آن تنفر دارید، هیچ احساسی وجود ندارد. اگر اکنون مشغول به کاری هستید که دوستش ندارید، تا زمانی که آن‌جا هستید، راهی برای لذت بردن از آن پیدا کنید و قدمی برای انجام کار مورد علاقه خود بردارید. در جذب ثروت، به دنبال علائق رفتن، بزرگ‌ترین راز است.

تمامی افراد، از دانی داچ تا دونالد ترامپ و بیل گیتس و بنده حقیر روی این امر توافق داریم که علاقه و اشتیاق بلیت شما برای آزادی مالی‌ست. حتی وقتی که در هیوستون برای شرکت‌های نفتی کار می‌کردم و کارم را دوست نداشتم، راهی برای انجام آن‌چه که دوست دارم یافتم.

در اوقات صرف ناهار، اولین کتاب خود را نوشتم. در روزهای آخر هفته سخنرانی می‌کردم و کتاب‌هایی را در انتهای اتاق می‌فروختم. درگذر زمان، انجام کاری که دوست داشتم تبدیل به زندگی من شد. و امروز شگفتی لحظه به لحظه را دارم.

از خود بپرسید اگر هیچ پولی به شما پرداخت نمی‌شد، چه می‌کردید. این کلیدی برای انجام آن چیزی‌ست که باید انجام دهید و البته یافتن راهی برای دریافت پول بابت آن است. شما می‌توانید پول بیشتری را از عشق به سمت خود جذب کنید.

در نهایت، در انتظار موفقیت باشید.

شروع کنید.

 

ترجمه: افسانه محمودی یزدانی (پنجره موفقیت)

 

وب سایت فال تاروت، تاروت کبیر، تاروت کائنات، فال حافظ، روانشناسی رنگ، استخاره و طالع بینی و دیگر مطالب خواندنی...